Plan Sverige

27.03.2013 10:02

Min son, Rasmus, och jag...engagerar oss mycket i Plan-Sverige. Vi gillar Plan eftersom vi varit där och lyssnat till verkliga berättelser. Dessutom har jag som är siffernörd, tittat på Plan Sveriges siffror. Det är den organisation som jag funnit har de lägsta administrativa kostnaderna av alla, ca 14 %. Det är bra.

Mycket bra. Min son har ett fadderbarn. Han ville ha en kille. Själv vurmar jag mycket för flickorna också. Därför har jag valt att genom mina virkade och stickade små alster starta min egna lilla insamling till Plan-Sveriges Flicka-projekt. Jag hoppas nu får hjälp av er. Kika gärna in på min sida "till Salu" och pimpa dig själv med lite färgprakt runt handleden. Våga garn! Vill du komponera ihop ditt egna armband? Sure! No probs, I´ll make one for u:) Hojta bara till, min mail finner du på min sida.

SÅ HÄR KAN DET SE UT