Bröst bröst härliga BRÖST!

11.04.2013 11:20

En stickad boob-beanie kostar 175 kronor. 70% vill jag skänka till Bröst Cancerfonden. I skrivande stund har jag lyckats samla in 492:-. Men det kan gott bli mer....

När jag älskar att sticka och virka, kan jag lika gärna bidra till välgörande ändamål. Just nu kämpar jag ihop slantar till Plan-Sverige projektet

"Becouse Im a girl" och Bröstcancerfonden. Vill du vara med och bidra, sticka din egna mössa och haka på min försäljning, så blir beloppet vi skänker större, eller beställ en amnings-beanie av mig och på så sätt bidra till bröst cancer fonden. Att amma sitt barn sägs minska risken för att drabbas av bröstcanser, och sitter man dessutom och ammar med en bebbe som har en liten tuttemössa på sig, så blir det hela lite mer lustfyllt;)

175 SEK

20.89 EUR

27.27 USD

17.8 GBP

Outside Sweden, I use both Paypal and Payson. Just let me know:)