Black beautiful woman

13.04.2013 15:38

De sa att våren skulle komma ihelgen. Det verkar dröja. Idag är ruggigt, småkyligt och blåsigt.

Jag åkte iväg en sväng till garnaffären för att inhandla garn till en beställd tutte-mössa åt en mörkhyad bebis.

Väl inne på Garnaffären möts jag av mina egna alster:) Mina virkade små cowboy boots hängde så fint med prislapp och allt:)

Det hade jag inte en aning om. När jag var där sist, hade jag just varit på väg till en annan affär som säljer mina virkade skor. Men de hade ändrat sina öppettider, så jag gick vidare och hamnade i garnaffären istället. Där blev kassen kvar med mina virkade boots. Kvinnan som stod där, ville visa dem för ägaren.

När jag idag kom dit, hade de hängt upp dem så fint till försäljning. Jag blev oerhört smickrad, rörd och väldigt väldigt glad.

100% av vinsten kommer att gynna Plan-Sveries flicka-projekt. Men då måste någon köpa skorna också.....Så kom igen...ni som ska bli mammor, pappor, mormor, farmor, morfar, farfar....ränn in till Garnaffären vid Söderport och köp er små tossar i finaste ull till era små knytten;)

 

Ruggigt väder = mycket tid att sticka/virka. Fick en beställning från en mörkhyad kvinna som önskade en liten tutte-mössa till sin 2-månaders baby. Den har jag nu gjort färdig:) Nu återstår mer köksfix på agendan, vi bygger om köket...men först en långprommis med vovvarna. Enjoy ur day!