vArM

22.01.2013 16:48

*varm*kall*varm*kall

fEbEr

I går kurerade jag under filt hela dagen. Skönt. Doris låg och gjorde mig sällskap. Hon gillar att slappa.

Idag åkte jag till jobbet. Var tvungen att fixa så de anställda får lön den 25:e.....med eller utan feber så vill människor kunna betala räkningar.

De skiter nog fullständigt i om jag fryser eller inte;)

Gick ut och gick på lunchen. Det är skönt med frisk luft kanske speciellt när man är hängig. Snubblade in på Yllet. Som vanligt;)

Där finns G A R N. Mitt favoritgarn. Det blev två härvor. Med mina nyköpta härvor i en liten kasse och ett härligt snack med ägarinnan (som jag mer eller mindre kan kalla en vän numera, så mycket som jag ränner där...haha) kände jag mig genast lite piggare. Härligt ullgarn från Gotländska får. Mums. 

T Ä V L I N G E N

Inte visste jag att det skulle bli sån succé. Super kul! Visste inte ens om någon var här och läste.

Jag har fått många mail från personer som vill vinna mina handledsvärmare, och det är ju så förbaskat kul att jag beslutat mig för att

dra TVÅ namn på söndag. Bägge paren lottas alltså ut.

Fortsätt att maila ditt intresse, vinnaren dras på söndag.

Kram