Dagens outfit:)

21.02.2013 08:19

Ja...men det här kan ju bli en kul följetong.....att publicera dagens outfit. Det ska gudarna veta, att människors klädsel säger väldigt mycket om både person och humör. Jag är definitivt en humör-klädsel-människa. Och jag ÄLSKAR att fynda bra kläder på diverse REOR.....

Till dagens outfit valdes läderimitation-byxor från Gina Tricot och linne från Hunky Dory. Ett hett tips: www.tintinstyle.se har rea, en annan trevlig sida jag köper en del på är www.country-dreams.se där finns MASSOR smått och gott.....iallafall om man som jag, älskar vackra saker:)

Kläder och skor är en passion och jag köper hellre sällan och lite dyrare, än ofta och mycket. Jag kan gå och sukta efter ett linne (som det här ovan) i flera månader, ge mig till tåls till REAN och där slå till. Tipp sa Bill, Topp, sa Bull.

I morse vaknade jag som ett skott. Tjoff. Upp bare. Hade ju glömt att Rasmus skulle ha matsäck med sig idag! Kaffebryggaren på, pannkakssmets vispning, spring in i duschen och så var det bara att börja steka. Sisodär lagom mysigt med pannkaksos klockan 06 på morgonen.

Inget gym idag. Pannkaksbak.

Nåväl, jag vaknade iallafall till och idag är humöret på topp. Solen skiner ju! Idag blir det en liten prommis i solen på lunchen.

Tjing på er!